Účastnický poplatek

Účastnický poplatek zahrnuje organizační zajištění konference, vč. materiálů program, catering a obědy.

  2 dny 1 den - čtvrtek 1 den - pátek
  člen AVŠP nečlen člen AVŠP nečlen člen AVŠP nečlen
Cena Kč 2.000,- Kč 2.500,- Kč 1.200,- Kč 1.400,- Kč 800,- Kč 1.100,-

Účastnický poplatek je možno uhradit pouze bankovním převodem, a to na číslo účtu 2500211575/2010 (FIO banka, a.s.). Faktura Vám bude vystavena na základě poskytnutých fakturačních údajů v registračním formuláři.


Sleva při aktivní účasti na programu konference

Rádi bychom opět nabídli prostor členům AVŠP ke sdílení pracovních zkušeností a best practice k hlavnímu tématu konference PŘESAH(Y) vysokoškolského poradenství. Předběžné přihlášky vašich příspěvků s názvem, krátkou anotací a formou prezentace (workshop nebo přednášku) zašlete na adresu karmazinova@rect.muni.cz, případně můžete uvést již při registraci na konferenci. Účastnický poplatek při aktivní účasti bude snížen o Kč 300,-.

 

Storno podmínky

Pokud dojde ke stornování registrace, účastnický poplatek propadá ve prospěch AVŠP a tím zaniká nárok na jeho vrácení. Storno podmínky jsou následující:
 
  • do 5. června 2019 – storno poplatek činí 50 % ze zaplaceného účastnického poplatku
  • po 6. červnu 2019 – storno poplatek 100 % ze zaplaceného účastnického poplatku
V případě doložení dokladu o onemocnění či jiné závažné skutečnosti lze jednat o individuálním řešení storna.

 

Kontakt

Asociace vysokoškolských poradců, z.s.
Středisko ELSA ČVUT
Bechyňova 3, 166 36 Praha 6

© 2008-2022 Asociace vysokoškolských poradců, z. s.