Účastnický poplatek
Účastnický poplatek zahrnuje organizační zajištění konference, vč. materiálů program, catering a obědy.
2 dny | 1 den - čtvrtek | 1 den - pátek | ||||
člen AVŠP | nečlen | člen AVŠP | nečlen | člen AVŠP | nečlen | |
Cena | Kč 2.000,- | Kč 2.500,- | Kč 1.200,- | Kč 1.400,- | Kč 800,- | Kč 1.100,- |
Účastnický poplatek je možno uhradit pouze bankovním převodem, a to na číslo účtu 2500211575/2010 (FIO banka, a.s.). Faktura Vám bude vystavena na základě poskytnutých fakturačních údajů v registračním formuláři.
Sleva při aktivní účasti na programu konference
Rádi bychom opět nabídli prostor členům AVŠP ke sdílení pracovních zkušeností a best practice k hlavnímu tématu konference PŘESAH(Y) vysokoškolského poradenství. Předběžné přihlášky vašich příspěvků s názvem, krátkou anotací a formou prezentace (workshop nebo přednášku) zašlete na adresu karmazinova@rect.muni.cz, případně můžete uvést již při registraci na konferenci. Účastnický poplatek při aktivní účasti bude snížen o Kč 300,-.
Storno podmínky
Pokud dojde ke stornování registrace, účastnický poplatek propadá ve prospěch AVŠP a tím zaniká nárok na jeho vrácení. Storno podmínky jsou následující:
- do 5. června 2019 – storno poplatek činí 50 % ze zaplaceného účastnického poplatku
- po 6. červnu 2019 – storno poplatek 100 % ze zaplaceného účastnického poplatku
V případě doložení dokladu o onemocnění či jiné závažné skutečnosti lze jednat o individuálním řešení storna.