Účastnický poplatek

Účastnický poplatek ve výši Kč 500,- zahrnuje organizační zajištění konference, vč. materiálů.

Účastnický poplatek je možno uhradit pouze bankovním převodem, a to na číslo účtu 2500211575/2010 (FIO banka, a.s.). Faktura Vám bude vystavena na základě poskytnutých fakturačních údajů v registračním formuláři.


Sleva při aktivní účasti na programu konference

Rádi bychom opět nabídli prostor členům AVŠP ke sdílení pracovních zkušeností a best practice k hlavnímu tématu konference. Předběžné přihlášky Vašich 30minutových příspěvků s názvem a krátkou anotací zašlete na adresu rada@asociacevsp.cz do čtvrtka, 15. července 2021, případně můžete uvést již při registraci na konferenci. Účastnický poplatek při aktivní účasti bude snížen o Kč 200,-.

 

Storno podmínky

Pokud dojde ke stornování registrace, účastnický poplatek propadá ve prospěch AVŠP a tím zaniká nárok na jeho vrácení. Storno podmínky jsou následující:
 
  • do 13. září 2021 – storno poplatek činí 50 % ze zaplaceného účastnického poplatku
  • po 14. září 2021 – storno poplatek 100 % ze zaplaceného účastnického poplatku
V případě doložení dokladu o onemocnění či jiné závažné skutečnosti lze jednat o individuálním řešení storna.

 

Kontakt

Asociace vysokoškolských poradců, z.s.
Středisko ELSA ČVUT
Bechyňova 3, 166 36 Praha 6

© 2008-2021 Asociace vysokoškolských poradců, z. s.

Vytvořeno službou Webnode